this is how it feels

jag är förbannad & jag tänker klaga!

jag tycker inte om översittar-tjejer. eller ja, översittar-personer i allmänhet egentligen. dom tror dom är så mycket mer än vad dom egentligen är, ser ner på andra & ägnar sig inte åt något mer än att snacka skit om dessa. det känns så patetiskt & sådant äcklar mig. sådana människor har inget att göra i mitt liv & jag har absolut ingenting att hämta hos dom.

jag tycker heller inte om personer som inte vet på vilket ben dom ska stå. sådana personer som i ett sällskap är en viss person & i ett annat sällskap blir helt annorlunda. & om detta har med skitsnack att göra & personen inte kan stå emot det utan känner att denne själv måste komma med något för att passa in, har denne inte heller någonting i mitt liv att göra.

Kommentarer
lisa

håller med helt och hållet!

Snygg blogg föresten. Vad heter stilen på texterna? :)

2009-04-03 @ 11:06:17
URL: http://lisatyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback