tandställningshelvete! eller?

aaaj, åååh jag har så ont i mina tänder! jag vill bara slita ut tandställningen, den känns just nu bara som en klumpig mojäng som jag har satt in tillfälligt, som inte alls ska sitta där utan ska ut ut uuuut! bort! försvinn! fast det vill jag ju inte, inte egentligen. för jag vill ju ha tandställningen, eller vill jag? klart jag vill, jag vill ju ha fina tänder därmed så måste jag ju vilja ha tandställning - vill man bli fin får man lida pin. eller hur lyder det? usch.

Kommentarer
anna

usch det lät jobbigt det där =/



svar: ja jag var int eheller riktigt beredd på en ny skiva men grymt ju! :)

2009-04-23 @ 16:46:24
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback