spärrat abonnemang, färdigt cv & chokladbollar - fint!

som jag skrev på bilddagboken så har ju mitt abonnemang då blivit spärrat eftersom jag är så duktig på att betala in min räkning i tid - not. jag betalade den idag och senaste betalningsdatum var 5 april, HAHA. fast då var jag i fjällen så då kunde jag hur som helst inte betala, kommer inte ihåg när jag fick räkningen heller. aja, nu har jag lärt mig en läxa!

imorgon är det dags att åka till tandläkaren i enköping igen för att sätta in resten av tandställningen, dvs i underkäken.
denna gång ska jag åka själv, usch! det är hemskt att ligga där med tusen saker i munnen. bomullstussar i kinderna som suger upp salivet PLUS en sug som suger upp resten av salivet och som grädde på moset en stor ställning som spänner upp munnen som fan.. inte skönt! jag får dessutom panik när jag inte kan svälja, känns typ som om jag ska dö HAHA.

bara för det ska jag göra negerbollar som plåster på såren haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback